Varför inte bloggat på ca 2 veckor?

Hej alla fina läsare! Varför har vi inte hörts av på två veckor? Jo, det undrar jag också egentligen.. Nej, men det är såhär:,, Jag har tagit en liten "paus" från bloggen i ett tag nu, men ska
börja blogga igen från och med idag! Anledningen har varit lite olika saker. Dels för att jag har mycket annat för mig på dagarna än att sitta med datorn. Jag har pluggat som en galning på senaste för att vi har riktigt många prov, föhör och läxor nu i skolan. Sedan har jag varit med kompisar, varit i stallet och hållt på med kaninerna osv..
 
Men nu när jag sitter här och skriver så märker jag hur mycket jag saknat bloggen! Och hur underbara ni är som kollar in min blogg varje dag, för att se om jag har uppdaterat! Puss på er! Ni är bäst!!!
 
Men den enda riktiga anledningen är väl att jag har helt enkelt inte hunnit med bloggen! Men nu ska det bli ändring på det!
 
Just nu sitter jag sitter jag i soffan och håller på att ladda över massor utav bilder till mitt USB-minne. Och när det är klart så kommer jag att radera alla mina bilder på min kamera, och då kan jag äntligen fortsätta att fota med en! Jippie!
Men än så länge så har jag tyvärr lite bildbrist eftersom att min mobilkamera inte är så bra! Så att ni få stå ut med lite tråkiga och "samma" bilder tills jag rensat allt på min kamera!
 
Men vad har kaninerna haft för sig under alla dessa dagar så jag inte bloggat? Jo, de har gjort de gamla vanliga. Ni vet, ut och in i hagen, små promenader, kloklippning, ätit frukt osv.. Ja, det som de brukar!
Men det har även gjort en rikigt stor ändring! Men det kommer jag inte säga i detta inlägget, för då blir det alldels för långt! Utan jag kommer att skriva ett annat inlägg om det!
 
Frågestunden del 2 kommer också komma ut inom kort, så håll era ögon öppna!
 
Jag har massor med andra roliga nyheter att berätta för er, men det får komma i andra inlägg, för detta inlägget har redan blivit på tok för långt!
 
Ha en fortsatt bra lördagskväll så hörs vi! Kärlek från mig, Mymle & Mysan!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Stillestorpskaniner .blogg.se

Mymle & Mysan, två kaniner som står varandra mycket nära...♥

RSS 2.0