Resan till våran sommarstuga & Ny bur/hage♥

Hej alla kaninälskare! Hoppas att ni har det bra och att ni umgås med era nära och kära! ♥
Som ni vet så var jag och mamma uppe och kollade till våran sommarstuga. Och då ville vi inte lämna kaninerna hemma, så vi tog med dem helt enkelt. Det gick jättebra, förutom att de nog tyckte att det var lite långtråkigt att åka bil så länge som vi gjorde. På vägen till sommarstugan så åkte vi förbi en stor djuraffär, och där köpte vi en stor hage/bur som kaninerna har här hemma nu, men de fick även ha den under tiden de var på sommarstugan. Jag var verkligen nöjd med det köpet, så ni ska självklart få se lite bilder på den.
 
Men när vi väl kom fram och de fick komma ut i sin hage, så blev de jätteglada. Under tiden vi var där så var de mest i hagen, men jag var även ute på små promenader med dem. Och jag lovade ju att fota lite därifrån, så det gjorde jag också! Här kommer lite bilder från både bilresan och när vi var där!  (Tyvärr blir det lite slarviga och fula mobilbilder, för jag glömde kameran hemma)
 
 
Här kommer några bilder på buren/hagen!
 

Ha en fortsatt bra lördagskväll så hörs vi! Puss å kram från mig, Mysan & Mymle!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Stillestorpskaniner .blogg.se

Mymle & Mysan, två kaniner som står varandra mycket nära...♥

RSS 2.0