Ny Vattenflaska :)

Hejhej alla kaninälskare! Hoppas att ni mår toppen, för det gör vi!
Kaninerna har det bra och mår bra som sagt. De har precis fått både lite morot och äpple, och nu sitter de i buren och mumsar på det!
För någtra dagar sen köpte jag en ny vattenflaska för att mina två gammla flaskor var jätteäckliga och lite halvt trasiga. Så de fick åka i soptunnan, och istället blev det en ny vattenflaska som rymmer ca 250 ml. Det är rätt lagom för både Mymle och Mysan om man byter och fyller på den varje dag!
 
Japp, det var allt jag hade att skriva om idag! Ha en fortsatt bra dag mina fina små läsare så hörs vi.
Puss å Kram från mig, Mysan och Mymle!
Lovisa Björk
2015-05-30 @ 19:41:25
URL: http://kaninkonung.blogg.se

Dom flaskorna är otroligt bra!

Svar: Jag håller med!!❤👏
Stillestorpskaniner.blogg .se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Stillestorpskaniner .blogg.se

Mymle & Mysan, två kaniner som står varandra mycket nära...♥

RSS 2.0