Kloklipp

Tjäna brudar, boys o alla kaninälskare! Idag har det varit en lugn dag, både i skolan och hemma hos kaninerna. De har varit ute i hagen och fått springa av sig, och dessutom fått en liten promenad. Nu tänkte jag klippa klorna på dem båda, för de börjar bli lite väl långa nu. Skönt att jag inte behöver klippa så ofta eftersom deras klor slits ner ganska mycket när de är ute och springer, hoppar och gräver. Jag behöver klippa deras ca 1  gång i månaden. Så det är bra enligt mig eftersom jag inte gillar att klippa klor. Jag hela tiden är rädd för att klippa i pulpan. Som tur var det väldigt länge sen jag gjorde det nu. ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Stillestorpskaniner .blogg.se

Mymle & Mysan, två kaniner som står varandra mycket nära...♥

RSS 2.0