Kaninungar?

Heej alla kaninvänner! Idag har det inte hänt något speciellt. Jag har varit nere i deras hage och lekt lite med dem, men annars så har dagen bara flyttit på som vanligt. Hoppas ni har haft en bra onsdag iallafall. Idag så blir det inte ett så långt inlägg eftersom jag måste göra en engelskaläxa nu, men imorgon kommer det ett längre inlägg! ♥
 
Btw jag såg en bild på kaninmagazinet.se på små kaninungar. Snacka om att jag blev sugen på att para Mysan då... Kaninungarna var vekrligen sjukt söta!!!
 
Visst liknar den kaninungen i mitten Mysan lite grann? Tänk er Mysan som mamma och kanske en lejonhuvad hane som pappa. Det skulle ju nästan bli som de gosiga kaninerna på bilden. ♥
Puss & Hej, och ha en bra kväll hälsar Mymle och Mysan!♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Stillestorpskaniner .blogg.se

Mymle & Mysan, två kaniner som står varandra mycket nära...♥

RSS 2.0