Kaninerna har flyttat

Hej mina små vänner! Hoppas ni har en go lördag med nära och kära! Som rubriken lyder så har kaninerna flyttat. Alltså inte till någon ny ägare eller så, absolut inte. Men jag o Cornelia har fixat o grejat med kaninerna från torsdag till idag då vi blev klara. Och nu undrar ni säkert: Men vad är det som tagit så lång tid? Jo, det är så att jag o Cornelia då har byggt och reparerat en hage där kaninerna nu är. Vi har målat, skruvat, sågat och slitit för att kaninerna nu har en riktigt stoor hage med flera burar! Så nu är kaninerna en hundra meter nedanför vårat hus där de har det mycket bättre än innan. Självklart så kan man se hela hagen, buren osv från huset så man kan ha uppsigt på kaninerna. :)
 
(P.s det kanske inte blev så långt inlägg där jag skriver så mycket, men därimot blir det en bildbomb nu!!)
 
Är ni sugna på att se resultatet?
 
Erkänn det blev ganska bra ändå? Vi är inte helt klara ännu, det är lite smågrejer som måste fixas till och så, men grunden är ju iallafall klar! :)
 
Ja och kaninerna verkar trivas hur bra som helst! Jag såg Mymle göra ett högt glädjeskutt innan, och det bevisar ju att de är glada!! <3
 
Hoppas ni gillade detta inlägget, och om ni vill se mer bilder från deras nya "ställe" där de bor, så kommentera!! <3
Ha det gött nu, vi ses imorgon! Massor med kärlek från mig, Mylme och Mysan! Och kom ihåg: Inga sura miner, det finns ju underbara kaniner!
Clata
2015-05-02 @ 22:24:02
URL: http://www.gladjeskuttet.blogg.se

Ååh, vad fint ni har gjort! Bra jobbat :)

Svar: Tack så jättemycket! <3 Jag blev så himla inspererad av dina stora hage ;)
Stillestorpskaniner.blogg .se

Anonym
2015-05-03 @ 09:21:54

Wow, helt amazing vad fint det blev! Måste komma och kolla snart♥️
/Lisa

Svar: Tack fina du! Haha, ja det får du gärna göra! <3
Stillestorpskaniner.blogg .se

Anonym
2015-05-03 @ 09:22:39

Wow, helt amazing vad fint det blev! Måste komma och kolla snart♥️
/Lisa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Stillestorpskaniner .blogg.se

Mymle & Mysan, två kaniner som står varandra mycket nära...♥

RSS 2.0