Inredning i buren

Hejhej mina små kaninvänner! Som ni vet så har jag ju beställt massor med fina foton från nätet som kom för några dagar sen. Och nu tänkte jag att det var dax för att andvända dem till någonting. Så jag gick ner i källaren och kollade efger gammla ramar och hittade en basic svart ram.
Efter det kollade jag igenom alla fotorna och valde ut en väldigt fin bild på både Mymle och Mysan. Kan ni gissa vad jag gjorde sen? Jo, jag satte upp den lilla tavlan i kaninernas bur!
Det blev vekrligen jättesnyggt och mysigt. Vill ni se?
 
(Förlåt för de två sista bilderna som var suddiga mobilbilder från ikväll, hoppas att det är okej ändå)
Ha en fortsatt bra söndag så hörs vi!
Tack för att du läser min blogg, kärlek till dig från mig, Mymle och Mysan!! <3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Stillestorpskaniner .blogg.se

Mymle & Mysan, två kaniner som står varandra mycket nära...♥

RSS 2.0