Header, Tandläkare & Veterinär

Tjaa brudar, boys & alla kaninälskare!
 
Hoppas ni har det gött i vårvädret denna måndag och njuter med era nära o kära! Idag har det inte hänt något speciellt, iallafall inte här hemma på gården! Jag ska till tandläkaren om en stund eftersom jag slog i min tand när jag sprang in i en dörr. Jäkligt klantigt, jag vet med mina krockkuddar har seriösa problem, som Clara Henry säger! <3.
 
Iallafall, jag har bytt header som ni ville, så ja hoppas ni tycker om den nu! Det var egentligen bara det jag ville säga.
Men nu kanske ni undrar hur kaninerna mår? Jodå, de mår toppen båda två till er som undrar. Förutom att Mymle ska till veterinären imorgon förståss... Men det skriver jag mer om i ett annat inlägg om varför och hur det gick!
 
Puss å Kram, jag, Mymle och Mysan ÄLSKAR er! <3
 
 
En liten bild från hagen idag! Visst är dem gulliga tillsammans? <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Stillestorpskaniner .blogg.se

Mymle & Mysan, två kaniner som står varandra mycket nära...♥

RSS 2.0