Frågestund Del 1 ♡

Hej alla kaninälskare! ❤ Hoppas att ni har en toppensöndag, för det har vi!

Som ni säkert vet så har ni fått ställa massor med frågor till mig, vad som helst fick ni fråga! Och det har ni lyckats bra med! Ni har lskrivit hela 16 frågor till mig (wow, tack alla som lagt ner sin tid till att skriva, det betyder guld!! Tack igen) så kommer jag att dela upp frågestunden i två inlägg, så att det inte ska bli så mycket på en gång!
 
Så nu tycker jag att vi kör igåg med frågestunden del 1:
 
 
 
- Hur länge har du haft Mymle och Mysan?
Svar: Jag har haft Mymle i 6 år, och Mysan i snart 1 år.
 
- Vad är det bästa med att ha kaniner?
Svar: Hmm den frågan var svår.. Det finns så många bra saker med kaniner. Men det bästa är nog att kaninen alltid finns där för en. När du är ledsen så kan den trösta dig och när du är glad så kan ni mysa och hitta roliga saker tillsammans.
 
- Vilket är ditt favorit ämne i skolan och varför?
Svar: Mitt favoritämne i skolan är Svenska och Idrott. Jag älskar att skriva berättelser och fakta texter samt prata och uttrycka mig, men också att springa, träna och sporta.
 
- Om du fick ändra någonting på bloggen, vad skulle det vara? Skaffa pro? Uppdatera mera? Få en bättre kamera? Osv :)
Svar: Jag skulle nog vilja göra allt som du skrev och lite till ;). Jag funderar på att önska mig PRO i ett år i födelsedagspresent, men vi får se. Jag vill också gärna kunna uppdatera 2 gånger per dag, men just nu kämpar jag med att det ska bli minst 1 gång per dag, så vi får se hur det blir. Men det beror ju också på hur många läsare man har och om det är värt det. :).
 
- Vad önskar du dig mest av allt? <3
Svar: Asså jag vet inte.. Kanske att det inte skulle behöva finnas krig i världen? Haha nej men jag antar att du menar någon sak eller så.. Men jag önskar mig nog en macdator, iphone, en egen häst, och en riktigt stor kaninbur. Kunde inte välja något mellan de sakerna ;).
 
- Om du var tvungen att sälja dina kaniner, vad skulle det sista du gjorde med dom vara?
Svar: Åhh, ni ger mig så svåra frågor xD. Det sista skulle vara att gå ut en riktigt lång, mysig promenad, ge dem lite kaningodis, hoppas en liten stund med Mymle och sedan bara gosa med dem.. Och såklart ge dem en stooor puss. <3
 
- Hur skulle du beskriva din klädstil? :)
Svar: Jag har nog lite blandad klädstil. Jag gillar att ha höga short, magtröja eller uringat linne. Men också jeans och shorta eller blus. Det betor nog lite på vilket humör jag är på kan man säga, haha.
 
- Vad har du för andra djur?
Svar: Jag har förutom mina två kaniner, även en hund som heter Roffe, två katter Svante & Elsa, 5 höns och en tupp och massor med får och flera lamm. Om ni vill veta mer om mina djur, och hur jag bor så kommentera!
 
- Beskriv dina kaniner med 3 ord
Svar: Mysan, Gosig, underbar & snabb! Mymle, Söt, snäll & hoppbegåvning.
 
 
 Det var 9 frågor det, och resten av dem blir det i frågestunden del 2. Den kommer om några dagar, så håll utkik!
Ha det gött så länge, så hörs vi! Puss å kram från mig, Mymle och Mysan! Och kom ihåg, inga sura miner, för det finns ju underbara kaniner!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Stillestorpskaniner .blogg.se

Mymle & Mysan, två kaniner som står varandra mycket nära...♥

RSS 2.0