Byta header, fullt minne & Regn

Hej mina små kaninälskare! Jag hann precis in till vårat hus från kaninernas bur innan ösregnet kom. Tur att jag han ge dem mat, vatten o lite ny halm och hö innan jag blev pisseblöt.
 
Iallafall, hoppas nui haft det bra idag. Jag har egentligen inget speciellt att skriva om förutom att jag vill tacka för alla frågor ttill frågestunden. Det betyder guld alltså! Kärlek till er. <3
 
Och så ville jag meddela en tråkig nyhet, enligt mig iallafall. Min kamera har slut på minne :(. Så innan jag kan börja to foton igen, så ska jag köpa en liten USB-minne och föra över alla biulder till. Sen kan jag radera alla bilder på kameran och ta nya igen! Yeey.
 
Jag tänkte fråga er en sak, vad tycker ni om att byta header till bloggen? Ni vet den bilden som man ser först när man klickar in på bloggen. Nu har jag en bild på mig och Mymle, som jag tycker själv är ganska fin. Men jag funderar på att byta till denna bilden:
Visst var den fin? Iffal du vill att jag ska byta till denna header så kommentera gärna "Ja" om du vill att jag ska ha den som jag har nu så kommentera gärna "nej".
Så ja, kommentera gärna vad du tycker och så hörs vi! Kramar från mig, Mymle och Mysan <3.
Clara
2015-05-05 @ 20:36:17
URL: http://karretskaningard.blogspot.se

Ja! Dem är verkligen söta tillsammans! :)

Svar: Tack fina du!
Stillestorpskaniner.blogg .se

Clara
2015-05-06 @ 14:30:25
URL: http://www.gladjeskuttet.blogg.se

Ja! :) Den du har nu är också jätte fin men lite oskarp :).

Svar: Oki, tack <3
Stillestorpskaniner.blogg .se

Lovisa
2015-05-06 @ 20:13:30

Jag tycker att båda är fina, men att du ska byta till den med kaninerna! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Stillestorpskaniner .blogg.se

Mymle & Mysan, två kaniner som står varandra mycket nära...♥

RSS 2.0