Mobiler & 🐇-armband

Hej! 😊 Jag Ă€r fullt medveten om att jag inte har bloggat  pĂ„ 2 dagar, men jag har inte haft nĂ„gon inspiration till att blogga... Men nu ska det bli Ă€ndring pĂ„ det hoppas  jag!!!
Jag har iallafall en glad nyhet...... JAG HAR FÅTT EN NY MOBIL! YÄÄÄ 😄
Den har 8 megapixlar och den har en superbra kamera! SĂ„ inte nog med att jag har en vanlig kamera, nu har jag dessutom en BRA mobilkamera att fota med till bloggen! Snacka om att jag kommer ta hur mĂ„nga kaninbilder som helst. SĂ„ nu hĂ„ller vi tummarna för bra uppdatering med fina bilder. Ellerhur? 💕👌👍
 
Idag sĂ„ var jag ute pĂ„ stan i Göteborg och shoppade lite. Bland annat sĂ„ köpte jag ett vĂ€ldigt fint armband  (enligt mig) med en supersöt kanin pĂ„. TyvĂ€rr inte i Ă€kta  silver, men men.. SĂ„ som ni sĂ€kert kan gissa sĂ„ tĂ€nkte jag lĂ€gga ut ett Collage med bilder pĂ„ armbandet!!💖
 
Srry för ett JÄTTETRÖKIGT inlĂ€gg, men det var iallafall ett inlĂ€gg med information i iallafall. Hoppas ni gillar nĂ€sta inlĂ€gg mer hehe.
Ha en bra lördagskvĂ€ll sĂ„ hörs vi!!! Puss & Kram, kom ihĂ„g: Inga sura miner, det finns ju UNDERBARA kaniner!💘🐇
 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Stillestorpskaniner .blogg.se

Mymle & Mysan, tvĂ„ kaniner som stĂ„r varandra mycket nĂ€ra...♄

RSS 2.0