Skutt i hagen & Finsmakare

Hejhej! Hoppas ni alla fina läsare mår bra, och haft en bra dag. Jag är så himla glad att detta fina, varma vädret har fortsatt i kanske 3 dagar i streck nu. Man märker vekrligen att det är vår och påväg mot SOMMAREN!!
Och man märker ju faktiskt inte bara på vädret att det är en bra bit in på våren, utan även på kaninerna. När jag tittade till mina små älsklingar i hagen innan idag, så såg jag dem skutta, hoppa och springa fram och tillbaka i små glädjeskutt! (tyvärr kom det inte med på bild, men föreställ er hur roligt o gulligt det såg ut iallafall)! Vädligt gulligt. Kanske så har de vårkänslor?
 
Nu kommer jag in på ett helt annat spår men iallafall, Mymle, han är verkligen känd för att vara en finsmakare av alla sortes gräs. Idag när han fick skutta lite fritt på våran gräsmatta så smakade han på många olika grässorter! Hihi, det var också väldigt gulligt! Han bara satt där, rakt upp och ner på gräsmattan och tuggade lungt på lite gräs. Haha, nu låter det som om Mymle är värsta "ganjaman" men han röker ju inte gräs, utan han ÄTER det.!! <3
 
Ha en bra onsdagskväll så hörs vi, och btw TACK FÖR ÄNNU  ETT NYTT LÄSARREKORD!! NU ÄR JU BÄÄÄST! We love you <3. Pussar, kramar och kärlek från mig Mymle och Mysan!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Stillestorpskaniner .blogg.se

Mymle & Mysan, två kaniner som står varandra mycket nära...♥

RSS 2.0