Post!

Hej alla fina kaninvänner! Vad har ni hittills gjort underveckan då? Själv så har jag gjort lite allt möjligt, men mest varit med kaninerna! <3 Om ´lite mer än en vecka så ska vi PRAOa för första gången.. Det ska bli jättekul, men jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska göra.. :(. Ni får jättegärna kommentera något ställe där ni vet man kan praoa när man är 12 år.
 
Iallafall, gissa vad som kom på posten igår? Jo, alla mina 100 foton jag beställde från nätet. Haha, minst 80 av bilderna var på kaninerna!
 
Nice, ellerhur? Jag blev vekrligen glad när jag såg att brevet med bilderna låg i brevlådan! Så ja, nu tänkte jag sortera upp bilderna i olika "grupper" för att hitta den bilden jag söker lättare. Så det är det jag tänkte sätta mig och göra nu! :)
 
Aja, vi hörs snart! Massor med kramar, pussar och kärlek från mig, Mymle och Mysan!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Stillestorpskaniner .blogg.se

Mymle & Mysan, två kaniner som står varandra mycket nära...♥

RSS 2.0