Kaninens Bön ❤

Hej mina kära små vänner! Hoppas att läget är bra och att ni mår bra. ❤
För några dagar sen så såg jag en fin text på instagram. Den hette "kaninens bön" och handlade om vad kaninen "ville" ha av sin husse/matte. Jag bestämde mig för att skriva den fina texten på en av mina bilder på Mymle för att jag tyckte den var så fin. ❤ 
Så ja, nu ska ni få se den:
Visst var den gullig?
Iallafall, för er som undrar vad kaninerna har gjort i helgen så har de mest varit ute i hagen o chillat. Mymle har gått små promenader i sin nya sele och Mysan har tränat på att gå i sele. ❤
 
Det var allt jag hade att skriva om för tillfället för nu ska jag iväg på Dans uppvisning, så jag har lite bråtom! Så vi får höras!
Kramar, Pussar och kärlek från mig, Mymle och Mysan!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Stillestorpskaniner .blogg.se

Mymle & Mysan, två kaniner som står varandra mycket nära...♥

RSS 2.0